Kızlar bebem 7 aylık doğduğundan bu yana hep zor bi bebekti. Büyüyünce düzelir dediler ama yine öyle huysuz zor bi çocuk çok yoruldum artık iki gündür özellikle ağlıyorum gücümün tükendiğini hissediyorum. Ben yalnızmıyım yoksa varmı benim gibi olanlar. Ne olur bişey söyleyin. Doğru düzgün yemek bile yiyemiyorum onunla ilgilenecem diye duş desen artık hafta da bir alıyorum iğreniyorum kendimden çok kötüyüm kızlar