tsmutter bebekse dolaptaki arkadaşlar ikinci el mantığından bi haber 😂 çizik içindeki ürünleri 900’e satıyorlar alıcı hizmet bedeli falan filan olunca da sıfır fiyatına geliyor.. önermem ya kimseye de