Kızlar doğum yapalı 8 ay oldu polikistlik over hastası olduğum için adetim düzensiz bende ilaç ictim adet olayim diye 4 gün adet oldum bitti gibiydi artık az önce yaklaşık 5 parça şekilde afedersiniz ciğer gibi parçalar geldi aşırı değil ama yine kanamam var düşük olabilir mi yoksa normal adet kanama parçasımi ağrım falan yok