Bebeğim 5 aylık doktorumuz başlayabilirsiniz dedi ben ufak ufak tadım yaptırıyorum. Dün elma püresi bugün havuç püresi verdim azıcık ama öğürüyor ittiriyor diliyle ilk çocuğum bizim yediklerimize iştahla bakardım oğlumun hiç umrumda değil. İlkinde de kızım nasıl tepki vermişti hatırlamıyorum zaten mama da almak istemiyor iyice bir şey yemek istemeyen bebek olursa diye korkuyorum. Sizin bebişler ek gıdaya geçişte nasıldı? Ne zaman geçti öğürme itme durumu?