cananmirs mmisa valla size bişey diyimmi insan mecbur kalınca valla kalıyo ben bekarken o kadar korkaktım ki karanlıktan evde yalnız kalmaktan çok korkardım sonra evlendim eşim vardiyalı çalışıyor ilk zamanlar annem kardeşim yada ben gidiyordum sonra resimli bu böyle olmaz öyle derken kala kala alıştım yani gerçekten insan alışıyo
eymenku mmisa ilk başta koridorun ışığını açık bırakın isterseniz ben öyle yapıyordum ama sonra dedim aman saçmalama bu güne kadar ne oldu da bundan sonra olsun biraz dua biraz iyi düşünceler geçip gidiyor şimdi zaten eşimle limoniyiz hiç gelmese keşke dedim bu postu görünce 😀😀
tuayyo mmisa valla ben hiç alışamadım bekarken bile asla tek kalamazdım. Eşim 1 haftalığına iş için şehir dışına çıkmıştı sabaha kadar hiç uyumadım sabah ezanı okunduktan sonra uyuyordum hep
keremuraz Bende yarın gece ilk kez tek kalıcam eşim yeni işe başladı vardiya dolayısıyla ve bebeğim meme reddi yapıyor galiba şuan korkuyorum
Sunismyson mmisa Eşim 6 gün evde 6 gün gemide kalıyor bebeğimiz doğduğundan beri. Alışıyor insan ama zor oluyor tabi. En büyük korkum deprem çünkü gemideyken ulaşmamız zor oluyor ona telefonu çekmiyor çoğunlukla ve bir şey olduğunda gemiden çıkması da yasak maalesef. Hastalık ya da kötü bir şey olmadığı sürece rahatta oluyor. Ses yapan yok, bebek zaten en çok anneyle temasta hep o sebeple yanına alıp uyuyacaksın içinin rahat etmesi için.
seda2852 @mmisa Eşim iki günde bir evde olmaz gece önceden karanlıkta uyuyodum ama bebekten sonra koridorun ışığını açıp yatıyorum bi sıkıntı yaşamadım şu zamana kadar
MotheroftheSea Ben evin tüm ışıklarını aciyorum , televizyonda açık oluyor, yatak odasına kısık sesi geliyor öyle uyuyabiliyorum Böyle çözüm buldum . Gölgesinden korkan biriyim çünkü 😅