Aşırı zorlanıyorum kızlar, 14 aylık oğlum sıvı yemekleri reddediyor, kaşığı gorunce kafasını çeviriyor😒 yere atıyor kendini, kafasını vuruyor sinirlenince… ilk yenidoğan çok zordu ve bence şimdi bu zamanlar en en zorları 2 yaş herhalde daha da zor… Ne zaman biraz daha rahat oldunuz anneler? 🐒