Arkadaşlar arkadaşımın kızı 3-4 gündür boğazındaki enfeksiyon sebebiyle ateşliydi. Doktoru antibiyotik augmentin verdi, şimdi de ateşi düştü ama hem ishal hemde böyle karnında döküntüler başladı
Acil bir durum mu? Hemen hastaneye götürmek gerekir mi? Yoksa geçer mi
