Annesiii05 sözleşmeden hariç bu adam illaki ilan sitelerine yüklemiştir eşe dosts göstermiştir vs vs. Yani evin satılabilmesi için bir emek harcamış. Ama evi o göstermedi ki diyorsunuz o zaman emlakçıya vermeyip kendiniz en başından ilan verseydiniz. Yani adamın bir şekilde emeği var o da bu işten para kazanıyor sonuçta kul hakkına girmenin anlamı yok. Belirtileb tutar değil de en azından cüzi bir miktar ödemelisiniz bence.