Sevdanurrrrrrr Kızlar kızım grip hırıltı öksürük boğazda kızarıklık burun akıntı sı vardı doktora götürdüm iki tane şurp yazdı birinin adı prospan bundan kullanan varmı
Emeliss Sevdanurrrrrrr ben bebeğime kullanıyorum tamamen bitkisel bir ilaç 3 aydan beri kullanıyoruz alerjisi var hırıltı ve balgam yada kuru öksürük olduğunda kullanıyoruz bize çok iyi geliyor
Nihannn Evet canim bitkisel bi surup cok da iyi gelirdi. Buyuklerim cok icmistir ondan. Rahatlatir. Gecmis olsun.