Kızlar hep kötüyüm hem karamsar… Bilmiyorum eşime falan durduk yere çatıyorum soğuk Nevale gibi dolanıyorum etrafta iyi değil gibiyim ama iyi olmak istiyorum eşim diyor durup dururken ne yaptım da böylesin diyor haklı evim dağınık temizlenmesi gerekiyor asla içimden gelmedi bugün toplamadım hiç bir iş yapmadım evim böyleyken daha da kötü oluyorum enerjim çekiliyor ne yapmak istediğimi de bilmiyorum kafam çok karışık oturmak keyif yapmak da istemiyorum başkalarına samimi gelmiyor gibi hissediyorum hep konuşurken enerjim kayboldu silkelenip kendime gelmek istiyorum kızlar giyinmeyi çok seven ben şimdi hiç giyinmek istemiyorum bir sorun yaşasa bile mutlu olmayı her zaman başaran insanlara hep özenmişimdir keşke öyle olsaydım üstüme tavsiye öneri fırlatın kızlar