Ben grip değildim ama Bizimde öyleydi öksürük sıklaşınca getirdik doktora bronşit dedi.Bizde bir de burnu doluyordu İhmal etmeyin inşaAllah sizde öyle bir şey yoktur ama bizde böyle oldu. doktora görünün mutlaka keşke ilk öksürdüğünde hemen getirseydim diyorum