naime1865 Kızlar merhaba. Doğumdan sonra koltuk altı kokusu iki kat artmış durumda. Bu sorunu yaşayan var mı arkadaşlar?
nilikonunannesii naime1865 çok normal oluyor bir süre öyle malesef ama geçiyor sonra. Duştan sonra kuru karbonatı elinizi ıslatıp sürün koltuk altına koku olmuyor ve doğal olduğu için emzirme döneminde sıkıntı yaşatmıyor 1 senedir deodorant kullanmıyorum sadece karbonat kullanıyorum sıfır koku.
ecempeker Terleme koku oluyor emziriyorsanız normal sütten kesene kadar olıyor diyorlar bendede var yani düzenli temizlik ve rulon sürüyorum yıkanıyorum
KaranimEgem Kokular direk yediklerinle alakalı bir de az su tüketmekle alakalı , bol su iç baharatı kes