Kızıma doğum yaptıktan sanırım 1 hafta sonra kontrole gittik doktor sarılık ve kan testi istedi. Vezne 1700₺ ücret çıkarttı. İlk 28 gün ücretsiz olmalı neden ücret istiyorsunuz dediğimde kapsamıyor denildi bende ödedim . Fatura istedim cimere şikayt ettim. Bugün hastane beni arayarak iban istedi ve paramı yatırdı. Eğer sizde ücret ödediyseniz geri alabilirsniz bilginize💫