Asyapolat geçmiş olsun 💐
Bebeğim 3.ayına girdiği gün yaptırdık bizde . Şuan 14,5 aylık.
İlk gün ağrı kesici fitil ve calpol kullanmamız istendi aralıklı saatlerle . Ama fitile gerek kalmadı 4 saatte 1 olmak üzere calpol verdik birer çay kaşığı . Köpük bardağı ikiye keserek bezin içine yerleştirdik. 3 gün merhem kullandık sabah öğle akşam derken 5. Gün bardak kullanımımız bitti . 2.gün itibari ile ılık su hazırladık küvetine 10-15 dk oturmasını sağladık. 5.gün Duşumuzu aldık. 1 hafta sonra dikişlerimiz kendiliğinden düştü ve çok şükür ağrısız sızısız sünnet işlemimiz erkenden bitmiş oldu😀
Darısı tüm sünnet annelerinin başına inşallah 🧿