kelebek671 İki gün oldu doğumum ve bugün geceden yana ölüyorum emzirirken nasıl bir yöntem kullanabilirim , önerdiğiniz bir krem veya hatta ürün var mı?
bidebayilistersenferiya kelebek671 bende olmadı ama tahinin üzerine çıkan yağın geçirdiğini duymuştum
Kitsu Kendi sütünüzü sürüp Bir kapakla kapatın kıyafete değmesin. Emzirmeden önce de biraz kendi sütünüzü sürüp bebeğe tutturursaniz daha az canınız acır