Kızlar bebeğim 1 ay 4 günlük acayip derecede göğüs ve göğüs ağrı ucu ağrım var emzirmek istemiyorum korkudan sanki bıçakşa kesiyolar gibi her emdiğinde tarif edemiyorum acıyı bebeği korkucagını bilmesem çığlık atıcak lanolin krem var sürüyorum bi işe yaramıyor,emzirdikten sonrada komple göğsüm sızlıyor nasıl geçicek bu acı