Arkadaşlar 4 ay 1 haftalık bebeğim var şimdiye kadar anne sütü artı mama olarak beslendi en son 4. Ay aşımızı olduk ve mamayı yemeyi bıraktı ama benim sütümde yeterli değil ne yapcam nasıl yedircem şimdiye kadar mama vermeme rağmen en fazla 600 gram filan alıyordu aylık deli olcam güçsüz düşüp hasta olcak diye korkuyorum