1 yıl önce sezeryan oldum 5 ay önce falanda bakir siprial taktirdim taktirdiktan sonra adetim parça parça gelemeye başladı afedersiniz kendimden o parçanın çıkmasını hissediyorum yani lap diye düşüyor bazen bu normal mi siprak için kontrole gittim gayet yerinde dedi ama bunu sormayi unuttum sizde de oluyor mu böyle