Betelgeuse_ Hahahah saçmalamış😂😂Mesela ben samsung hastayım ipone bedava verseler anca kullanırım😂Ama kötü demek samalık ötesi olur😂
Şöyle 10 yıl önce eşiminkisi kötü çıkmıştı garantıden yeni verdiler oda kötü çıktı. Ama bu eşimin şanssızlıgı sanırım🙈Normalde herkes memnun