Ben istiyorum ki 2 aylık kızımın gaz sancılarından yaşadığı huzursuzluğu eşime anlatırken kızımla aynı ayda doğan arkadaşlarının bebeklerinin daha sancılı süreçler geçirdiğini bizimki onlara göre gayet iyi şükret demekten vazgeçmesini. Evet belki onlar daha sancılı bir süreç geçiyor ama benim sürecim de bana ağır geliyor. Herkesin süreci kendince ağır sürekli bebeklerin kıyaslanmasından, sen şükret gibi laflar duymaktan çok ama çok sıkıldım…