Dlrbsysvl belki kayınvalidenizden de kapmıştır bizim de kontrol için sadece 20 dk bekledik ablamız hasta ama onun hafif düzeyde sanmıyorum ondan olduğunu dedi doktor yani emin değilim hava yolu ile de bulaşıyor sonuçta.Burnunun tıkalı olmadığından emin olup calpol kullanın dedi doktor bize, burnunu serum ile yıkadıkça baya tıkalı olduğunu anladıK. Genzinden tıkanıklık olmadığından emin olun derim biz yıkama yaptıkça emmesi kakası düzeldi daha rahat. İshal baya sulu dışkı olur bazen taşar, azıcık yapmaz. Doktora götürün içiniz rahat olsun bence de. Çok geçmiş olsun