yesimmmmmmm neden kötü olsun? Çocuk sayısının iyilikle kötülükle alakası yok. Bu devirde herkes çalışıyor, herkes para derdi çekiyor. Türkiyede o kadar çok ortalama insan var ki artık ülkeye daha kalifiye çocuk lazım. Tek çocuk iyidir. Benim de var kardeşim oldum olası hiç anlaşamadık, bana faydası yok daha zararı oldu. Yani iyi olsun diye düşünürken belki de dert olcak bilemezsin. Gönlünden ne geçiyorsa onu yap.