Merhabalar
Kızım 1,5 yaşında haftada 1 balık yedirmeye çalışıyorum genelde alıyorum her hafta ama balık yağı da kullanmam gerekiyor mu sağlık ocağına kontrole gittiğimizde hemşire başlayabilirsin dedi hangi marka kullanıyorsunuz memnun musunuz acaba bi yazar mısınız