Emir7227 Kulak ağrısı çok keskindir yaşadığım için biliyorum. İki hafta önce bile antibiyotik kullanmış olsanız enfeksiyon olmuş olabilir. Diş kaynaklı bile olsa doktora götürmelisiniz farklı bir önerisi olabilir ve lütfen kulağına bişey damlatmayın enfeksiyon yoksa bile siz oluşturursunuz, kulak ciddi bir organ.