Aralıkta 2 buçuk yaşında olucak hala ikili kelimemiz yok birçok şeyi biliyor söylüyor söylemeye çalışıyor mesela yolda gittigimizde anne çöp diyor çöp kutusu demeye çalışıyor inanın pinterest uygulamasından gördüğüm etkinlikleri yaptırmaya çalışıyorum cırt cırtlı kitaplar aldım sürekli konuşuyorum ev işlerini birlikte yapmaya çalışıyoruz yaptıgımız seyleri anlatıyorum ve çok yoruldum tek başıma herşeye yetişmeye çalışıyorum ve artık dil terapisti ne götürmeye karar verdim geçmi kaldım bilmiyorum bilgisi olan yardım edebilir mi hangi bölüme gittiniz süreç nasıl işledi araştırdıgım kadarıyla rapor fln yazıyor