Bu ay sonunda kadın hastalıklarından dolayı biyopsi yapılacak anestezili olacagı ıcın bır sure emziremicem bebegim 5 aylık daha önce saglık sorunum yuzunden hip mama vermek zorunda kalmıstım 2 gun ve kabızlık yapmıştı cok zorlanmıstı bebegım 2 gundur sut sagıyorum yanımda goturmek ıcın ama hem emzırmek hemde sagım yapmak zor oluyor bir taraftan anne sutu alsın ıstıyorum bır taraftan mama kurtarıcı olur 2 gunluk diyorum sız benım yerımde olsanız ne yaparsınız aklım cok karısık mama konusunda da sma dusunuyoru. kabızlık yapar mı?