babymom10 Merhaba kızlar 4.5 ay önce sezeryanla doğum yaptım ve ilk dogumum. Kontrol için doktora gittiğimde sezeryan cebi olduğunu soyledi.canım sıkıldı. Gebeliğe engel bir durum yapar mı? Bilginiz var mı bu konuda
dygskerem babymom10 annemde vardı sürekli tekrarlıyordu kaç kez ameliyat oldu bu yüzden. Sürekli akıntısı oluyordu su gibi bu yüzden dediler. En son rahmini aldırarak kurtuldu sezeryandan dolayı oluşyormuş gebeliğe engel olabilir belki
babymom10 Mukaddeshnn merhaba doktora gittim 2. Dogumda düzeltiriz dedı yuzeysel konustu ben de akısına bıraktım. Tek şikayetım adetten hemen oncekı 2 3 gün çamur rengınde akıntı oluyor