Kızlar sizce milli eğitime bağlı kreş mi yoksa belediyeye bağlı çocuk etkinlik merkezi mi? Ankarada yaşıyorum belediyelere ait çocuk etkinlik merkezleri açıldı bugün gittim konuştum anaokulu veya ilkokula hazırlık gibi düşünmeyin burayı dedi. Sabah 8 akşam 6 kahvaltı uyku saati ve öğle yemeği var birde 5 çayı varmış. Etkinlikler oluyormuş. Ve 3 yalım tatilde kapalıymış. Kreşe benzer yani siz olsanız hangisini tercih ederdiniz