Kızlar bebeğim iki aylık normalde her gün kaka yapardı çarşambadan beri yapmıyor gaz çıkarmada sorun yok ama kaka yapmaması beni endişelendiriyor kaç günden sonra kabız diyebiliriz yada şuan kabız mı çevremdekiler bir kaç gün daha bekle diyor ama size sorayım dedim