16 aylık bebeğim var emiyor yemek yemek istemiyor da memege bağımlı gibi bir şey oldu. Beni gördü mü aklına emmek geliyor genelde tek başıma bakıyorum eşim ya da biri olunca misafirliğe gidince emmeyi bırakıyor sırf bunun için bir yerlere gitmek istiyorum.Kimi de süte güveniyor yavaş yavaş biraktir diyorlar böyle durum yaşayan var mı ??