kirazmevsimi_ newwmommy Kremalı mantar çorbası Patlıcan oturtma pilav salata. Dün gecede aklima gelmisti uyumadan kadayifli muhallebi yaptim çayda yeriz.
Niyesordunbucevabi newwmommy bugün sanırım nohut ve kuru fasülye günü bende nohut pilav yapmayı düşünüyorum 🤣
newwmommy Niyesordunbucevabi geçen mercimek çorbası yaptım kimyon attım içtim öldüm gaz sancısından ki bebeğimde öyle
esraalic Güzel pişen bir nohut markası verir misiniz ya geçen yapayım dedim düdüklü de 1 saat pişti hala diri 🤦
KayraVeAnnesi_06 esraalic Ben turap alıyorum herşeyi çok güzel tavsiye ederim pişmesinde sorun olmuyor birde lezzetli yiyen soruyor bende markasını . Birde püf noktası ben mutlaka tuz ve karbonatla birgün önce ıslarım hem baya şişer hem çabuk pişer aklınızda olsun
KayraVeAnnesi_06 esraalic Ben Ankara’da yaşıyorum burda yunus ve ada gross da mevcut ordan alıyorum ama bulamazsanız netten de bulabilirsiniz 🙏🏻