newwmommy Pembepremses24 dün misafirim vardı mesela salıdan haber verdiler çarşamba dip köşe temizlik yemek de yok onu da yaptım bebeğim de var onla ilgilen kendim kocamı bekledim ki duş alayım ertesi gün tatlısı keki kurabiyesi onları hallet yine bana vakit kalmadı kocamla oturup çay içebildiğim zaman sevinir oldum yetişmiyor bacım yetiştiren varsa da helal olsun yani
Pembepremses24 newwmommy Aynen canım helal olsun valla bizde öyle geliyor bebeğe bakıyor eşim bende dinleniyorum beraber bişeyler yapamıyoruz pek nöbetleşe değişiyoz sadece 😅
merrv26 Pembepremses24 var öyle insanlar tabi ben değilim benim komşum öyle hem evi temizdir hem yemeği yapar hemde gitceği gezceği yerden kalmaz birikmiş işi yoktur anında yapar benim mesela çamaşır yığınım var şuan
Pembepremses24 merrv26 Doğrudur benim arkadaşım da öyle hepsini yapıyon tamam nasıl gezmeye fırsat buluyon demi
Dondurmalikahve barbiee_ Valla aşkım annem yardımcı olur ama yine de yetişemeyiz aman beceriksiz diyen desin mondundayim çünkü oğlum zor valla. Zaten bu sene birinci sınıf ödevleri de çok geliyor. Ben kendimden sorumluyum aman öncelikli yapacağımı yaparım. Gerisi kalsada olur 😄
barbiee_ Dondurmalikahve ayyyynen öyle yetiştirsek nolacak altın madalya mı takacaklar. Oğlan çocukları hep zor kanka🥲
alinmom Bence kimse herşeye tam anlamıyla yetişemiyor, sadece öncelik sırasını ayarlamak gerek. ☺️ Herşeyi mükemmel yapmaya çalışınca insan tükeniyor, bazen ‘bugünlük bu kadar yeter’ demek de bir başarı. 🌸
Dondurmalikahve alinmom Yorumlara baktım hiç kendime yetiyorum diyen yok. Hep evim temiz,yemeğim var diyen var. 🥲🥲
Kitsu Koltukta iki makine çamaşır katlanmayi bekliyor 😅 ben onun yerine bebeğim uyumuşken sıcak bir duş alıp saçımı yapabilirim öyle bir potansiyelim var 😅
alparslan38 Pembepremses24 iki çocuğum var evim temizdir genelde yemeklerim de hep vardır ocakta ben sabah kalkar kalkmaz yemek işini hallediyorum sonra kahvaltı vs derken evi sil supir yaparım hergun haftada 1 dip köşe hergun de sil supir toz al yapmaya çalışırım çocuklar büyük biraz benim onlar beraber oyalanirken bende işlerimi görürüm gece yatmadan da süpürür öyle yatarım ki sabaha temiz bir eve uyanırım
alinmom Pembepremses24 Kesinlikle! Bir şeyleri eksik bırakmak dünyanın sonu değil, önemli olan bizim tükenmememiz 😉
alinmom Dondurmalikahve Annelik iç güdüsü hep bir şeylere yetişme çabası. Kendimizi de ihmal etmemeliyiz sonuçta iş güç bir şekil de olur. Bazen hepimiz maraton koşucusuna dönüşüyoruz. 🤭🫶🏻