karamla Bebeğim 11 aylık ek gıdayı reddediyor dişi daha yeni çıkmaya başladı bir tane diş çıkardık diğeri de yolda geliyor bir aydır hiçbir şey yemek istemiyor çözüm önerilerinizi bekliyorum anneler
ketadenesha karamla diş çıkarma döneminde bizde aynı şeyi yaşadık malesef. Zar zor iki lokma yese mutlu oluyordum. Dişler patlayınca daha iyi yemeye başladı. Yiyebildiği kadar yedirmek gerekiyor sadece. Benimki de bu süreçte biberonu bıraktı tamamen
BeyzanurrK karamla canım normal diş sürecinde yememesi çok üstüne düşme bu seferde soğur hiç yemek istemez
mihrimer Biz de aynı durumdayız. Burada beklemedeyim. 11,5 aylık. Beslenmesinin %95 I anne sütü, kalanı da zar zor yemeyi kabul ettiği yiyecekler. Sürekli ona özel tarifler deniyorum ama sonuç hep aynı.
karamla mihrimer kader ortağıyız desene bizde öyle ek gıda sürecine başladığımızda 5 çay kaşığı bişey yediğinde seviniyordum yedi diyordum şimdi oda yok
zeynepiyano 11 aylığız anne sütü alıyor. Ek gıda başladık başlayalı bir yedi bir yemedi ama son bir aydır sıfır ek gıdayla gidiyoruz kaşık görünce sinir oluyor resmen kendi de yemiyor çok üzülüyorum bende. Zayıflıyor da
selosssss zeynepiyano canım benim bebeğimde 6 aylık ek gidaya 5 aylıkken geçmiştik beni emmiyor şimdi çalışan bir anneyim süt sağıp bırakıyorum biberonla içiyor sürekli kaşıkla bir şeyler yemek istiyor bende anne sütü alsın istiyorum
karamla zeynepiyano bizde de kaşık görünce ağzını kitliyor biraz zorlayınca kafasını sallayıp ağlama numarası yapıyor birde kaşığı görür görmez üzerimi çekiştirip memeyi istiyor sanki onu istemiyorum meme istiyorum der gibi
karamla ketadenesha evet diş çıkarıyor 1 tane sancısız çıkardık ama bu ikincisi içimizden geçti ateşimiz 39 gördü ama 1 aydır sevdiği şeyleri bile yemiyor muz mesela
mihrimer karamla evet gerçekten aynısı🥹 15 gün öncesinde sabahtan parka çıkarıyordum yemeğini orada verince kedilere falan bakıyordu küçük bi kase kuymak yedi diye sanki dünyaları yemiş gibi mutlu oluyordum😂 şimdi 15 gündür hastayız çıkamadık da artık havalar fa soğuyor zaten
ketadenesha karamla bebekten bebeğe değişiyordur kesin. Bizim aynı anda üç dört diş çıkmaya başlamıştı. Tamamen hepsinin ucu açılana kadar sıkıntı yaşadık
dilarahmetkeskin Bizde aynı durumdayiz 11 aylık olduk ama ek gıdaya başladığımızdan beri bu sorun var asla yemiyor bı kaşık yese yerimden zipliyorum oda benim yaptığım yemeklrden yiyor extra onun için yaptıklarımı ağzına vurmuyor düşünün daha cevizli bişey bile evremedim ben bu kıza ne yapicam bilmiyorum