annesininkuzusu27 Şu an dyson v10 alacağım. Şu an indirimde 19 bin. Kasımda bu ürünler daha çok indirime giriyor mu? Bu indirim üç Kasım’da bitecek görünüyor sistemlerinde. Bilen biri var mı bekleyeyim mi yoksa alayım mı
BuzluKahve annesininkuzusu27 ben aldığımda indirime girmemişti ama yanında ek aparat kampanyası vardı.
alphafsa Bende V8 absorte. Var 2 3 sene oldu alalı yurtdışına göc edeceğimiz için satacam ilgilenen olursa uyguna veririm
alphafsa Hiçbir sıkıntısı yok iyi çalışıyor sadece bı başlik dönmüyor onuda tamire uğraşmadım Dyson servisi çok ilgili solernise bedava yeni parça yoluyirlar