merhaba kizlar dogum yapali 11 ay oldu 2. ayda korunmak icin doktor onerisiyle hap kullanmaya basladim o zamandan beri regl olmuyorum ara sira azar azar kanamalar oluyor ama regl kanamasi degil bu hapin bir yan etkisiymis kanamalarimin oldugu zamanlar agrim oluyordu regl agrisi kadar degil biraz daha hafif oluyor ve en fazla 3 gun suruyordu ama yaklasik 2 haftadir her gun agrim oluyor son iki gundur agrim artti ozellikle bugun uyandigimdan beri cok siddetli bir agri var kanamam da var ama regl oldugum zamanlardaki gibi bi kanama da degil basina gelen oldu mu hapi mi degistirmeliyim sizce