İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Normal de kabız olduğunda akşamına en geç sabah düzelmiş oluyordu. Bu sefer 4 gün oldu ve dün sabah ile bu sabah ağlayarak yaptı. Dışkısında kan vardı. Zorlandığı için makatı kanamadı dışkının içinde vardı. Zorlandığı için kabız olduğu için normal bir durum mu ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim.