piyanistbanabirak ben surekli basladim biraktim 16. Ayindan itibaren ve hep anlattım, 1 gün denedim mesela birakmadi yine basladim ne kaybederim ki diye, sonra 24. Ayina gelmeden 1 denedim 1 günde birakti sadece 1 kere altina yapti ve bez olmadigini fark etti ve bir daha yapmadi yani denemekten zarar gelmiyor. Sadece sakin ve tepkisiz olmalisiniz