tugceilealin Arkadaslar buhar makinasini nasil kullaniyorsunuz deerma nin buhar mak aldim ama hala burunlarimiz tikanik uyaniyoruz.Ne yapmaliyim odada nereye konumlandirmaliyim bilenler varsa lutfen yazarmisinizz
tugceilealin tugceilealin mesela bebege yakin mi olmali yoksa odanin bi kosesinde mi ? Nem ayari kac olmali oda normalde 50 lerde nem ama havada kuruluk var
Deletedmom280 tugceilealin cnm merhaba eger nem 50 ise kullanmasının bır onemı yok kı bıde soguk buhar mı makıne
tugceilealin Deletedmom280 soguk evet nem yuksek bile olsa burun krulugu oluyordu hepimizde o yuzden aldim