Bebeğim 12 aylıkken yolculuk yaptım. 1.30 saat. Gidiş sabah 6′daydı. Gece 3:30 gibi yola çıktık çıkarken uyandı. Uçağa binene kadar uyutmadım bilinçli olarak çünkü arabada uyusa inerken yine uyanacaktı. Uyanık tuttum ve uçakta şak diye bayıldı. 🤣👌🏻 Dönüş saat 11′deydi. Uçağa giderken 3 saatlik yolumuz vardı ve bu sefer ne uyutabildim ne uyanık tutabildim saçma sapan bir şey oldu 😅 uyudu uyandı mayıştı ve UÇAKTA KIYAMETİ KOPARDI BERABER AĞLADIK HFHFHHDHDJD Ben stresten ağladım yanımdakiler rahatsız olacak diye hhhdhd ama sağolsun kızlar çok nazikti oyalamaya çalıştılar. İnişe 15 dk kala uyudu 💆🏻♀️ indik, tek elle uyuyan bebeği tutup tek elle bebek arabası kurmaya çalışırken uyandı… Ben valiz beklerken babisko ile takıldılar, gece 3 gibi eve vardık o ara uyudu 🤣 Ben hem bebek arabasını uçağa soktum uçağın kapısında poşet ile teslim ettim hem de o sırada bebeğimi kanguruya koydum inanılmaz kolaylaşıyor işiniz bu arada. Bebek için verilen emniyet kemerini de arasından geçiriverdim. Gidişte uyuduğu için de kalkıp toparlanması, valiz alması kolay oluyor. Mesela Ankara’da indim ben, valiz bekleme alanına giremiyordu ailem. İyi ki o an kangurudaymış. O uyurken valizleri aldım, bebek arabasını kurdum rahatça.