Arkadaşlar uzun süredir kendi içimde bunun savaşını veriyorum gebelik süresinde gebelik diyabeti yaşadım hayatım çok kısıtlandı tatlı yeme karbonhidrat yeme meyve yeme doğum sonrası Pupp oldum ( kaşıntılı bir gebelik alerjisiymiş) Pupp olduktan sonra bebeğime sütümle geçer korkusuyla ne doktorun yazdığı kremi kullanıp ilacı içebildim ama deli gibi kaşınıyordum kaşınınca da huylanıp bebeğime dokunamıyordım bu süreçte ellerimi çok sık yıkamaya başladım sonrasında yanımda kalan insanların dikkatsiz davranışlarını gördükçe bebeğime mikrop bulaştıracaklar diye korktum ve onların solunduğu yere dokundukça el yıkamaya başladım ve şimdi bu durumun içinden kendimi alamıyorum misafirliğe gidemiyorum dışarı gidemiyorum dışardan aldığımız en ufak bişey mesela çikolata bile yiyince elimi yıkama gereksinimi duyuyorum bu durumu nasıl aşabilirim ben istediğim kadar dikkat etsem de çevrem etmiyor ve bebeğimle temasa giriyorlar ama kendime söz geçiremiyorum vesvese içimi yiyip bitiriyor yardımınıza ihtiyacım var 🥺