8 günlük yenidoğan bebeğim hem anne sütü hem de mama takviyesi ile besleniyor 2 kez sarılık geçirdi dğn taburcu olduk ilk günler sütüm yoktu yavaş yavaş gelmeye başladı sık emzirmye çalışıyorum fakat 4 gündür kabızdı çişide azdı, bu sabah yaptı kakasını vee her beslenme sonrasında kaka yapıyor hemde gürültülü yaklaşık 8 kez yapmıştır bugün yenidoğanda kakada sayı ne olmalı bilmiyorum tabi ama gerçekten bana artık tuhaf gelmeye başladı bu kadar sık kaka yapması saat başı kaka resmen. Sizde durumlar nedir yenidoğan anneleri??