esm15 biri 4,5 yaş oğlum 6 aylık kızım var ilk çocuk okula başlamadan ikinci olmamalı yoksa süreç çok yıpratıcı oluyor bu net karar da anneye ait bence en çok o ilgileniyor helede şu zamanda maddiyat da önemli çok zor Allah istediğiniz dilediğiniz vakitte nasip etsin inşallah 🙏