Bende gitmezdim şahsen yani evet çocukla gezmek güzel ama kendi arabanla😂 herkes kafa dinlemeye tura gidiyo mesela benimki ağlasa insanlar of puf etse üzülürüm. Ha yolculuk olur otobüsle giderim kimseyi de takmam ağlasa da ama bu gezi sonuçta çocuk sürekli ayak uyduramaz ki uyku saatinde gezilecek olsa kendi huysuzlanır ondan siz de zevk alamazsınız gibime geldi