Reglim 5 gün gecikti bu 5 gün içerisinde kustum bulantım oldu başım ağrıdı belim ağrıdı halsizlik yaşıyorum beyaz birde akıntım var. 7 aylık da bir kızım var. Onu emzirmeyi de 3 aylıkken bırakmıştım yani emmedi bugün göğsümden hafif sıkınca da süt geldi. Çok korkuyorum gerçekten. Dikkat ediyoruz ama hamile olma olasılığım var mı ya? Benim gibi olan var mı?