Kızım 14 ay 13 günlük ve koltuklara çıkmayı öğrendi aslında bu sevindirici bişey gelişimi adına çok güzel fakat evde tek olduğum için sürekli gözlemlemek peşinde durmak zor oluyor en basitinden tuvalete bile tedirgin gidiyorum . Size sormak istediğim şey kendileri inmeyi öğreniyorlarmı yoksa koltuktan atma gibi durumlar oluyor mu ben telkin verince kendi iniyor ama göremezsem düşerse diye sürekli korkuyorum bişey olur diye 🥹 ne zaman öğrenir yada ben mi fazla ince düşünüyorum