emineburakg Benim bebeğim 38 günlük ya uyuyacak yada meme emecek başka bişey istemiyor emziği en fazla 4 5 dk kullanıyor artık yoruldum tükendim bıktım sadece bizimki mi böyle bizimkinde mi var bir problem
nurzenkin emineburakg ilk zamanlar öyle oluyor ben çoğu kez emdirirksn uyuyakalirdim tabi yatarak emzirdim geceleri çünkü çok sık uyanirdi
ceren41 emineburakg Benim kızımda 1 ay 19 günlük oda aynı şekilde uykusu geldiğimde memede uyumak istiyor memeden ayırıp yatağa koydum an gözlerini açıyor tekrardan mememye alıyorum bu sefer ağlama krizi başlıyor bi kaç gündür özellikle gece olsun istemiyorum bazen yeter dediğim oluyor emziği sizin bebiş gibi çokta emmiyor yani sizin bebişiniz normal
emineburakg Gerçekten çok yorucu bir süreç ya ağlayacak ya emecek olamaz böyle bir şey mememden nefret ettim