seher178 üzülmeyin bazı şeyler planladığımız gibi olmuyor.arkadaşım ürtiker oldu 17aylıkken bir anda emzirmeyi sonlandırmak zorunda kaldı,ilaç tedavisinden dolayı.Sonuçta keyfi bıraktırmıyorsunuz.Ayrıca bir bebek beklemişsiniz Allah vermiş.Diğeride hediye bence .Allah sağlıklı doğum nasip etsin