Merhabalar
Benim bebeğim 36 haftalık doğdu 42 cm olarak şuan 9 aylık ve hamileliğimin 20. Haftasında kol ve bacak kısalığı var dendi şuan da boyu 56 cm genetik bölümünde wes testi yaptırdık henüz sonuçlarımız çıkmadı böyle bişey yaşayan varsa aydınlatabilir mi beni psikolojik olarak çok etkiliyor beni