sunnaa9 aspiratörle çekerek çok iyi temizlenmiyor, şırıngaya serum fizyolojik çekerek burun yıkama yapmanızı öneririm. Bebeğim 3 aylık 1 haftadır bu şekilde burnunu açıyoruz. Doktorlar böyle yapmamızı söyledi. Aspiratör çok kullanımda burunda ödem yapıyormuş. Burnu şırınga ile açtığınızda zaten çıkan mukusları görüyorsunuz. Bir de varsa nebulizatöre serum fizyolojik döküp burnu açtıktan sonra hava vererek rahatlatabilirsiniz.