Gerçekten çok merak ediyorum birtek bizmi böyleyiz yoksa bizim gibi varmı bir bebek hiçmi uyumaz gündüz uykuları yok taş çatlasın 10 dk yok yani kısaca gecede yok 1 den aşşağı uyumuyor 8 buçuk aylık . Kendime zaman ayıramıyorum akşam çay saati yapamıyorum uyuyunca hepsini birden yapıyorum sinirden herşeyi bir arada yiyorum😀 ama hata bende ben alıştıramadım erken uyutmaya